Saç doktoru
Saç doktoru

Bugün

Dökülme problemi için tavsiye? (1)
Size bir önceki sorumda erkek tipi saç dökülmesi için yardım istemiştim, sizde kerastese 42×6 serum ve şampuan setini tavsiye etmiştiniz, ben bu seti alıcam ama benim çalıştığım ortam kömür madeni ve saçlarım çok kirli oluyor, banyoda kerastese şampuandan önce başka bir şampuanla yıkasam, ondan sonra kerastese şampuanla temiz saç derisini ve saçı yıkasam nasıl olur, bu ilk temizleme şampuanı olarak insight marka şampuanlardan almak istiyorum, zaten kerastese dökülme önleyiici şampuan kullanıcam bunun yanında insight hangi çeşit şampuanını dökülme yaşayan bir erkeğe tavsiye edersiniz, sitenizde insight nin onarıcı, besleyci, enerji vs çok çeşit şampuanı var, siz hangisini bana tavsiye edersiniz
Dökülen, ince telli saçlar için öneri istiyorum? (1)
Sivilceler sebebiyle cildi inceltici ve ciltteki yağ dokusunu azaltıcı bir ilaç kullanıyorum bir yıldır, tedavim bitmek üzere fakat saçlarımda erkek tipi açılma, yani yanlardan faül üstlerinden bir dökülme oldu. Saçlarım ince telliydi daha da inceldi ve güçsüzleşti, şampuan olarak kerastase densifique homme kullanıyordum hatta serumunu da kullandım bir kutu kadar aminexil içeren fakat çok etkisi olmadı şimdi biotin ve demir kullanıyorum takviye olarak bununla birlikte cilt doktorum vichy Dercos neogenic ile energisant serisini önerdi şampuan olarak, bunun dışında siz ne önerirsiniz acaba vichy'nin erkekler için serumu vs gibi? Var mıdır tavsiyeniz?
wella sp maximum şampuan(erkek)? (2)
bu şampuanı kullanmaya yeni başladım kuaförümde yapılan bi işlem sonrası kuaförüm bu şampuanı kullanmamı önerdi(normalde o işlem sonrası dökülme işlemi baya duruyordu ama çok uzun sürmüyordu bu ve kuaförüm de şampuanla beraber kullanman daha iyi olur dedi)daha sonra şampuanı kullanmaya başladım ancak 1 hafta sonra her şey tersine dönmeye başladı saç dökülmem normale göre arttı internetten bakındım acaba bu şampuanı toniğiyle birlikte kullanmak mı şart?bunların yanı sıra şampuan 2017 ekimde üretilmiş acaba kullanım tarihi geçmiş midir (kutuda birşey yazmıyor)
3D men Şampuan? (5)
Bundan önce Daviner yağlı saçlar için ve kerastase yağlı saçlar için kullandım. en son insight yağlı saçlar için kullandım. fakat istediğim etkiyi alamıyorum saçlarım dökülüyor ve 1 günde yağlanıyor. suanda 3D MEN kullanıyorum güzel şampuan ve güzel temizliyor fakat. 4 5 saat sonra saçlarım yağlanıyor ve mentolden mi bilmiyorum saç derim ve anlım yanaklarıma kadar kıp kırmızı oluyor yarım saate anca geçiyor sanırım mentol etkisinden dolayı. davines saç dökülmesi için kullanmam sizce mantıklı mı yeni saç ektirdim ve 10 gün oldu. görüşlerinizi bekliyorum.
Saç dökülmesi hakkında bilgi almak istiyorum? (3)
Merhabalar, Aslında nasıl bir saç yapısına sahibim tam bilemiyorum ancak saçımı yıkadığım zaman gün boyunca canlı ve dolgun görünüyor ancak ertesi gün saçım canlılığını yitiriyor ve çöküyor hafif yağlanmaya başlıyor ve tekrar saçımı yıkadığımda küvet giderini tıkayacak kadar dökülme oluyor ayrıca tepe noktasında dibi görünecek kadar kelleşme başladı. 3 ay önce internetten araştırıp bütçeme de uygun gördüğüm Insight şampuan ve serumu aldım kullandım, ilk 2 hafta cidden kendini farkettirdi dökülme azaldı ancak sonra her şey eskiye döndü şuan halen kullanmaktayım serum bitmek üzere şampuanda aynı bitmek üzere bu yüzden gerçekten en azından dökülmeyi durduracak ve kepek yapmayacak bir ürün kullanmak istiyorum. Benim saçımın durumu anlattığımdan ibaret, sizce benim saçımın problemi ne, hangi ürünü kullanmalıyım ve ne yapmalıyım?
Covid19 sonrası saç bakımı? (1)
Covid19 sonrası 11 yaşındaki kızımın saç dökülmesi çok fazlalaştı. Karantina başlangıcından itibaren çinko ve d vitamin ilaveli C vitamini alıyor ama pek değişiklik yok. Kepek sorunu olan ,Yıpranmış ve dökülen saçlar için bakım önerilerinizi ve saçhane sitesindeki ürünlerden tavsiyelerinizi bekliyoruz.
Saçım çok dökülüyor ve saç derim bir garip? (1)
saçlarım son sene içinde çok garipleşti. ben nerdeyse bir yıl önce mart ayında bitlendim ve ağustos'da kurtuldum. yaklaşık bir ay sonra saç dökülmelerim başladı. örneğin, sabah kalktım ve saçımı seyrek tarak ile taradım ve dökülen saçlardan kurtulduğuma emin oldum. bir saat bile geçmeden elimi saçımın ucuna atıp hiç zorlamadan çektiğimde en az sabah çıkan saç kadar çok döküldü. saçlarım bitlendikten önce gür ve uzundu. ilk beş ayda bu durumu bitden dolayı sandım ve umursamamaya çalıştım. ama saçlarım seyrekleşti ve kırgınlaştı. saçlarım omuz hizamda olduğu için topluyorum ve hafatda en az bir kere toplasam bile saçımda iz bırakıyor. ayrıca saçlarım bitlendikden sonra çok kabarmaya başladı. yıkandıkdan 3 gün geçmeyene kadar hiçbir şekilde saçlarımı tarakla bile dindiremiyordum. ve son olarak saçlarımı kaşıdığımda tırnaklarıma beyaz, kepek olması için fazla yumuşak, şeyler doluyor. öyle bir şey ki elime alıp yuvarladığımda cildimde biraz yağ bırakıyor ve yok olup gidiyor. haftada 2 kez yıkanıyorum ve şampuandan başka bir ürün kullanmıyorum saçlarım için. zaten daha önce saçlarımla hiçbir şey yapmadım. hiç boyamadım veya krem kullanmadım. sadece bitlendiğim zaman ilaç kullanmıştım o kadar.
Saç dökülmesi için öneri? (3)
saç dökülmesi için bu zamana kadar henüz hiç bir ürün kullanmadım. ailede saç dökülmesi yok. tepe bölgesi erkek tipi saç dökülmesi için sorularım şunlar ; 1- saç dökülmesi için kullanacağım ürünler hakkında hiç bir fikrim yok. kullanmam gereken ürünleri ve kullanmam gereken süreleri nelerdir. 2-aminexil serumu ömürboyumu kullanmalıyım. yani kullandıktan sonra kesersem tekrar dökülmeler olurmu. (bu sorum tavsiye edeceğiniz diğer ürünler için de geçerli.yani ömürboyumu kullanmalıyım ve kesersem dökülmeler olurmu.) 3-tavsiye edeceğiniz ürünlerin vücuda ve genetik bir zararı varmıdır. örneğin aminexil serumun bir zararı varmıdır. bu sorularıma vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Şampuan önerisi? (1)
İnce telli ve dökülmeye meyilli
Davines Energizing Dökülme Önleyici Şampuan (1)
Merhaba saçlarımda yoğun dökülme olduğu için araştırmalarım sonucunda Davines Energizing Dökülme Önleyici Şampuanı almaya karar verdim fakat saç dökülmesini engelleyen şampuanlar genelde saçlarımı kurutuyor ve saçlarım kuruduğu içinde aşırı derecede elektriklenme oluyor bu şampuanın böyle olumsuz bir etkisi var mı?Siz ne tavsiye edersiniz? Teşekkür ederim

Haftanın Fırsat Ürünleri