Saç doktoru
Saç doktoru

Bugün

wella sp maximum şampuan(erkek)? (2)

bu şampuanı kullanmaya yeni başladım kuaförümde yapılan bi işlem sonrası kuaförüm bu şampuanı kullanmamı önerdi(normalde o işlem sonrası dökülme işlemi baya duruyordu ama çok uzun sürmüyordu bu ve kuaförüm de şampuanla beraber kullanman daha iyi olur dedi)daha sonra şampuanı kullanmaya başladım ancak 1 hafta sonra her şey tersine dönmeye başladı saç dökülmem normale göre arttı internetten bakındım acaba bu şampuanı toniğiyle birlikte kullanmak mı şart?bunların yanı sıra şampuan 2017 ekimde üretilmiş acaba kullanım tarihi geçmiş midir (kutuda birşey yazmıyor)
Favorilerime ekle Bu soru size yardımcı oldu mu? EVET ( 0 ) HAYIR ( 0 )
Cevaplar
Saç Doktoru Cevapladı
Merhabalar, Genel olarak dökülme önleyici şampuanlar ilk etapda saç derisinde alışma evresine girer kuruluk yapabildiği gibi fazla dökülmede olabilir saç döngüsünü tamamlayan saç tellerinin yerine yeni saç oluşumu için zemin hazırlar. Bu geçici bir süreçtir. Ürünün tarihinin ya da saçınıza yaramadığı anlamına gelmez. Şampuan ile beraber tonik kullanımı ise daha etkilidir. Sizi sonuca daha hızlı götürecektir. Wella Sp Men Maxximum Dökülme Önleyici Tonik, Yeni saç oluşumunu destekleyerek canlı ve sağlıklı çıkmalarına yardımcı olur. Aşağıdaki linkten ürünü detaylı olarak inceleyebilirsiniz.
Favorilerime ekle Bu cevap size yardımcı oldu mu? EVET ( 0 ) HAYIR ( 0 )
Cevapla ilgili önerilen ürünler
Tavsiye edilen bu ürünleri Sachane.com üzerinden indirimli almak için aşağıdaki kodu kullanabilirsiniz.
KUPON KODU: DOKTOR
hakankayhan_01: hocam toniği aldım,bunların yanı sıra şu sıralar virüs sebebiyle evden çıkmadığım için saçlarımı biraz da saldım yani normalde 2 günde bi yıkardım şimdi 3-4 günde bi yıkıyorum biraz yağlı kalıyor haliyle,sizce bunun zararı var mıdır yoksa faydalı mıdır yani yağ saçı besler mi bir de dediğiniz gibi şampuanı yeni kullandığım için dökülme artmış olabilir ama bu süreç tahminen ne kadar sürer?bir de şampuanı 2 günde toniği de haftada 3 kere falan kullanın diye tavsiye ediliyor e bu aralar dışarı çıkmadığım için saçım daha yavaş kirleniyor süreleri biraz daha esnetsem mantıklı olur mu? çok teşekkürler -03 Nisan 2020 15:57
hocam toniği aldım,bunların yanı sıra şu sıralar virüs sebebiyle evden çıkmadığım için saçlarımı biraz da saldım yani normalde 2 günde bi yıkardım şimdi 3-4 günde bi yıkıyorum biraz yağlı kalıyor haliyle,sizce bunun zararı var mıdır yoksa faydalı mıdır yani yağ saçı besler mi bir de dediğiniz gibi şampuanı yeni kullandığım için dökülme artmış olabilir ama bu süreç tahminen ne kadar sürer?bir de şampuanı 2 günde toniği de haftada 3 kere falan kullanın diye tavsiye ediliyor e bu aralar dışarı çıkmadığım için saçım daha yavaş kirleniyor süreleri biraz daha esnetsem mantıklı olur mu? çok teşekkürler
Favorilerime ekle Bu cevap size yardımcı oldu mu? EVET ( 0 ) HAYIR ( 0 )
Cevap yazmak için lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.

Haftanın Fırsat Ürünleri

Son Gezdiklerim